Jag har inget liv..

..för jag är i skolan i ca 12 timmar om dagen! Igår var jag där 8-20 och idag 9-19:/ Men nu börjar jag få läget under kontroll åtminstone. Men nu har jag höstlov! På pappret i alla fall, men jag ska till skolan imorgon igen för att konstruera färdigt ett mönster, sen blir det lite shopping:) Måste införskaffa en riktig väska, blir något i svart läder..

Så blev Rika färdig med min klänning idag också, den är såååå fin:D Men så är det ju min design också;) Nädå, Rika är helt otroligt bra på och sy ,och snabb! Till skillnad från en annan..menmen..snabbheten kommer väl så småningom hoppas jag.

Sen tänkte jag lära mina medmänniskor ett nytt ord, eller nytt och nytt..jag började använda det i högstadiet för ca 4-5  år sedan men ändå.

Egosexuell= en person som är så självupptagen att han/hon varken ser eller tänker på någon annan än sig själv.

Personen tycker helt enkelt att han/hon är oemotståndlig på alla sätt och vis. Ett ganska passande ord inte sant?

Imorgon ska jag nog ta mig en lite sovmorgon och inte gå upp förrän kl.8-9 någon gång..vilken lyx, haha..

Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner och ta det lugnt med pluggandet Nelly;)






Kommentarer
Postat av: Monica

Go kväll!
Jag har också höstlov snart!!! Packat lite av dina saker nu. Ska bli så mysigt att träffas på lördag.
Bra ord förresten, egosexuell. Det låter som Harriet börjar närma sig nu i kväll. Hoppas hon inte blir lika aggressiv som Gudrun. Natti, natti.
Kram

2006-10-26 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback