Regnet det bara öser ner...

...och jag ahr inga regnkläder så jag kan inte gå ut och gå:( För powerwalka med ett paraflax i handen skulle se lite roligt ut. Måste ska stavar snart, vet att det ser roligt ut men det kan inte hjälpas när man inte har en enda tränad muskel i hela överkroppen. Funderar seriöst på att köpa gymkort..men vi får se...

Idag hände en intressant sak, jag existerar inte! Ja, du läste rätt. Ringde till Folktandvården i Vällingby för att beställa en sista tid innan jag blir tvungen att betala mina tandläkarbesök:D
Så skulle damen i andra änden av luren knappa in mitt personnummer, men jag fanns inte! Och detta var tydligen något sytem för hela Sverige så det hade inget att göra med att jag inte avr skriven i Sthlm, skumt!
Hon hade aldrig varit med om något liknande sa hon. Men jag fick en tid till slut.

Nu är sammetsdetaljen HELT KLAR! Äntligen..så nu ska jag lägga all min tid och energi på ett plagg som ska vara färdigt innan lovet.

Stannade inet kvar i skolan idag då jag kände att jag behövde en liten mjukstart, men jag har med mig plagget hem så jag ska tråckla lite i kväll.

Var och fikade med några kompisar efter skolan idag och vilka satt inte vid bordet alldeles brevid
? Jo, Karl Martindahl och Anton Körberg, den ena skäggigare än den andra..

Sen ryckte jag till av att någon gick emot min stol och drog ner min väska på golvet..klantskalle tänkte jag och tittar rakt in i Dilbas ögon..hon bad om ursäkt i alla fall.

Så dagens kändisstatistik blir alltså 3 kändisar;)


Kommentarer
Postat av: Monica

Hello!
Du har alltid varit en särskild varelse, därför finns du inte.....Men va bra att du ändå fick en tid att undersöka gaddarna. Själv rätt trött på tandvård efter två klinikledningsdagar fullspäckade med tandvård mm mm. Gick nya strandpromenaden i går kväll, tipspromenad, + engen walk i morse. Den var verkligen en ah ha upplevelse. Mycket sitta och mycket mat så det var välbehövligt. Nu är jag bara så trött i skallen att jag inte orkar mer idag. God natt!! Mamsen

2006-10-24 @ 19:11:39
Postat av: Ija

Jag kom upp i fyra kändisar. Jag såg ju nämligen Tobbe trollkarl på t-banan hem! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback