Jobb, lov och sjukdom...

Ja, jag vet..det var JÄTTElängesedan jag skrev sist menmen, bättre sent än aldrig:)

Vad har hänt sen sist då? En himla massa saker..har hunnit vara på MC-mässa, varit på konsert på Berns och sett The Magic Numbers, sett ytterligare en konsert (Melody Club), jobbat som påklädare i tre dagar på Style at Sthlm på modemässan och varit hemma en sväng på hemmaplan under lovet.

Det sistnämnda blev ingen angenäm upplevelse då jag låg däckad nästan hela veckan p g a influensa:( och det är fortfarande inte riktigt bra, men betydligt bättre:) Hann iaf klippa mig och träffa Anna och Nelly:)

Jobbet däremot var jättekul! Kul att se hur det funkar bakom catwalken. Fick stryka kläder, byta trasiga strumbyxor och givetvis hjälpa modellerna av och på med kläderna. Det var ju minst sagt tight mellan klädbytena. Varje påklädare hade två modeller var, mina var Jonathan och Leona. Och så här fina blev de:)

jonathan
Jonathan i Tigerkostym
leona
Leona i kläder av Diana Orwing
Innan min kollaps på lovet hann Maria och jag med en liten utgång, det var trevligt men fruktansvärt mycket folk. Så en bild den kvällen får avsluta dagens inlägg.

partypinglorna

Pusshej;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback