Dan före dan...

...och lilla julafton är avklarad här hemma i lägenheten:) Visste visserligen vad jag skulle få i julklapp (nämligen Filippa K-klänningen som jag nämnde i tidigare inlägg), men den var ännu snyggare än vad jag mindes. Och Kärleken blev jätteglad för sina klappar också...

Dessutom fick vi lite gemensamma klappar av mina päron, mycket trevligt. Bland annat väldigt söta förkläden. Ett blått med tomtar till Kärleken och ett rött med änglar till mig, gulligt va?;P

Men nu ska jag återgå till soffan och senaste Harry Potterfilmen...inte många timmar kvar till julafton nu. Vilket också innebär LEDIGT! Ska njuta i fulla drag för på juldagen är det back to work som gäller.

God afton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback