Frihet

Idag när jag vaknade kunde jag faktiskt vrida på huvudet åt båda hållen, hallelujha! Så imorgon är det jag som traskar till jobbet kl 06.20...Peppad? Inte direkt. Men det känns som om jag borde klara 1½ dag på jobbet med tanke på vad som väntar i helgen:)

Inte så konstigt att jag har sådan fruktansvärd dansabstinens heller. Från att har varit ute näst intill varje helg för ett år sedan har jag nu inte var ute och dansat på 3 månader! Det är åt skogen för lite...och allt för att kroppen har totalstrejkat. Men nu är det slut på den skiten, och bättre lär det bli:)

Och för er som ändå tar er tid för att läsa detta strunt kommer här ytterligare lite mer
onödigt vetande, idag från Aftonbladet.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Men tänk på vad mycket cash du har sparat på att hålla dig från dansgolven:) Ååå jag är nästan lite sugen på Göteborgs uteliv jag också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback