Uppdatering

Tada! Nu kommer den ack så efterlängtande (tydligen) uppdateringen. Kan ju börja med Köpenhamnsresan med min mor som gick av stapeln för en vecka sedan...

En välbehövlig tripp bort från vardagen, MEN man kan inte sticka under stolen att hur mycket man än älskar sin mor känns 4 dagar på tu man hand väääääldigt långa;) Men å andra sidan uppskattar du ditt hem ännu mer när du väl är tillbaka. Vädret kan sammanfattas med ett ord för samtliga dagar...GRÅTT! Eftersom regnet droppade från himlen vågade jag inte ta fram kameran särskilt många gånger:/






Väl hemma igen väntade jobbet som vanligt och anledningen till att jag inte tagit mig tid för min bebis (bloggen alltså) förrän nu beror på att jag har haft fullt upp med en liten uppgift. Har nämligen anmält till
ELLE´s tävling där sista anmälningsdag är på söndag. Men mitt lilla kollage är en aningens svårt att maila in så det fick bli via den gamla hederliga Posten istället. Så nu är dte bara att hålla tummarna:)

Något jag däremot inte har flax med är jobbansökningarna. Var inne på både NIlson och Jerns idag där jag sökt jobb, men det var "tack, men nej tack". Får väl hålla fast vid min tro att allt händer av en anledning för min magkänsla är fortfarande bra:) Och kanske är det meningen att jag ska ta det lugnt ett tag för nu strejkar min kropp igen. Har fått nackspärr. Well, well...shit happens.

Så, nu hoppas jag att alla är nöjda med min uppdatering och att ni får en riktig toppenhelg! Själv ska jag be ge mig till Kortedala för lite Idolmys:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback