Sorry folks...

...men jag tänker inte gå utanför lägenhetsdörren förrän kl 8 imorgon när det är dags att tvätta. Är så djävulskt trött och satan han själv spelar bongotrummor inuti mitt huvud så jag hoppas Panodilen tar kål på honom. Så både Idolkväll och räkmiddag fick ställas in idag. Men det kommer ju fler tillfällen som tur är!

Har även tagit ett mycket moget beslut angående helgen. För de slantar som återstår av lönen skall det köpas...julklappar! Kan ju knappast bli mindre folk på stan än helgen innan löning, eller? Sedan har jag inte värsta långa julklappslistan heller. Mamma, pappa, Kärleken och...ja där var det slut. Eller ja, mina fem syskonbarn (ja ni läste rätt;)) ska såklart ha några klappar men de inköpen päronen så lägger jag en slant i efterhand. Är oerhört tacksam över att slippa var del av julklappshysterin.

Apropå jul och vinter...Den första snön föll i Gbg igår!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback