Bättre sent än aldrig

Ja, jag VET att jag är dålig på att uppdatera bloggen (nöjd nu "Anonym" som kommenterat förra inlägget?), men bloggen har inte direkt högsta prio när hälsan vacklar. Finns mycket roligare saker att göra...sova, spendera tid i sängen (nej det är inte samma sak;)) och jobba. Ok, jatt obba är inte roligare än bloggen men ett nödvändigt ont om jag ska ha råd med bredbandet, haha.

Lördagskvällen på Hard Rock var i alla fall mycket trevligt! God mat och trevligt sällskap. Fick t o m en liten present av flickorna:) Underbara "dunstövlar" med små änglar på, perfekt för kalla vinterdagar. De kom väl till pass i söndags för då var det verkligen the worst slappdag ever! Regn och rusk hela dagen...lägenheten lämnades endast för hämtning av pizza. Så skönt att göra absolut ingenting ibland, inget jobbigt iaf;)

Igår var dessutom den mest behagliga måndagen på evigheter, slutade redan kl 15! DET är lyxigt om något...Men istället för hemmakväll blev det en utflykt med "svärmor" och co till IKEA för inköp av en riktig soffa till vår lägenhet. Så nu står det tre soffor i vardagrummet. Trångt? Nej, inte alls;P

Idag var det min tur att lura iväg Kärleken och hans lillebror på casting för Sebastian. Så gissa vilka som ska vara hårmodeller och gå visning imorgon..just det,my handsome man:) Lillbrorsan kom också med såklart.

Nu ska jag åter fokusera på det nya avsnittet på Desperate Housewives som visas på den andra dumburken just nu. En serie med tätare intriger får man leta efter. Mumsigt värre...


God kväll

Kommentarer
Postat av: Elisabet

haha det var jag som kommenterade! Glömde skriva vem d va:)

Postat av: Maria

Ja, jag vet jag har läst din blogg nu. känner mig så taskig för att jag aldrig gör det men du vet ju att bloggar inte är någonting för mig. men jag kunde inte undgå att läsa att du tyckte det var trångt med tre soffor i er lägenhet... tänk dig tre soffor i en etta i ett halv år... nu har vi dock äntligen bara två och hur mycket space som helst.

Kramar på dig vännen!

2008-11-15 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback