Var god vänta

Vänta är det värsta jag vet...likt ett litet barn vill jag att allt ska hända nu, nu, NU! Osis för mig bara att jag är "vuxen" nu och var sak tar sin tid. Men så småningom kommer jag få svar och då är det bara att hoppas att svaret är positivt. Vad det gäller kan jag inte säga för "ryktet sprider sig snabbt" som någon sa idag.

Något jag däremot fick svar på idag var mina blodprover. De var helt normala, men min ämnesomsättning var något lägre än det normala så i slutet av januari ska jag tillbaka och kolla ifall den blivit bättre. Tills dess gäller regelbundna måltider och "riktig" mat. Så tävlingsmänniska som jag är har jag gett mig f*n på att kicka igång hela min kropp till nästa provtagning med hjälp av en massa träning. Wish me luck!


Gårdagen måndag bjöd på riktig vardagslyx i form av cafébesök och biobesök. Den senaste Bondfilmen var inte alls så pjåkig som vissa påstått...men minnesvärd? Nja, knappast. 


Imorgon är det lill-lördag vilket betyder att helgen är nära:) Och att Köpenhamnsresan med mor som går av stapeln den 28 nov inte är riktigt lika långt borta. Ska bli så skönt att komma iväg några dagar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback