God natt! Eller?

Jaha, så sitter man här igen. Gick och lade mig för ca 1 h sedan och somnade så gott så. Och det hade jag fortsatt med om min kärlek inte drabbats av plötslig magknip och helt plötsligt bosatte sig på toaletten:/ Så då var det bara att gå upp, klä på sig, traska de ca 200 metrarna till min egna lya och hoppas att jag inte blivit offer för den elaka lilla magbacillen. Inte dumt att vara särbo på nära håll ibland.

Veckan i övrigt har liksom de två tidigare bjudit på en "skön" 45 h arbetsvecka. Börjar änna bli vardagsmat nu. Men jag kommer antagligen få vara ledig nästa fredag och det ska bli helt uuuunderbart! Kanske borde ta och utnyttja det där presentkortet på Hagabadet då:) Mmmmm, massage...

Hoppas ni har haft en trevlig fredagskväll i höstrusket...Nu ska jag hoppa i bingen, IGEN. Har en tvättid som kallar kl 8 imorgon.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback