Nedräkning

Nu är det "bara" två veckor kvar tills jag får träffa farbror Doktorn. Det är nästan så jag hoppas att de hittar något fel annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Byta jobb kanske? Är väldigt sugen ska jag säga...men som bekant växer inte jobb på träd så det är bara att vänta tills det rätta dyker upp.

Igår kom kärleken äntligen hem efter sin lilla Stockholmstripp. Sov som två små grisar i natt. Är riktigt skönt att vara sambo igen:) Mindre skönt är att jag kånkat över alla mina kläder och skor som nu bara väntar på att bli uppackade. MEN, det kunde varit värre. Hela min garderob (inkl. skor och ytterkläder) ryms nämligen i tre IKEA-kassar och en mindre väska på hjul. Trodde aldrig någonsin att jag skulle se en fördel i att inte ha så mycket kläder;)

Det tisslas och tasslas om en Kielkryssning med jobbet i december....hoppas, hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback