Ond cirkel

Vill som jag sa i tidigare inlägg inte bli en surkärring när jag blir "stor", men ärligt talat...jag orkar inte med det här! Jobbar 45 h/veckan för en lön som ändå inte räcker till, är ständigt trött då jag går upp innan den lilla visaren pekar på 6 och jag blir aldrig riktigt frisk! Suck...höstdeppig, någon?

Min energi blir inte bättre av den totala avsaknaden av aptit som hållt i sig i sisådär i en månad. Jag menar, vilken normal människa orkar jobba och träna när man får i sig typ tre mackor på en hel dag? Inte jag i alla fall...

Tur att jag har sådana goa arbetskamrater annars hade jag nog gått i ide vid det här laget. Börjar redan tänka på våren när jag sak jobba och plugga på distans...uuuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback