Senaste nytt



"Essensen av stil" enligt Nokia. Jag håller med!


Vid tangentbordet sitter numera studenten Johanna, inte den arbetslösa. För er som är nyfikna på vad jag ska ägna mitt liv åt de tre närmsta åren kan ni klicka
här. Fredagens skolstart kändes mycket bra och för en gångs skull ser jag fram emot måndag!

Min sommar har bestått av lax, lax och åter lax då jag jobbat nere i Fiskehamnen här i Göteborg. Och nej, det luktar in mumma direkt men gubbarna är trevliga och lönen är bra så jag kan inte klaga. Var väl kanske inte jättekul när klockan ringde 04.00 visserligen men det som inte dödar, härdar, inte sant?

Så för mina surt förvärvade slantar har jag bland annat unnat mig en resa till Stockholm, en cykel och senaste tillskottet, en ny mobil Kände att det var dags efter tre år. Hade tänkt ge mig på att försöka mobilsurfa fast nej, jag lade ner den tanken ganska fort!

Sådär mitt herrskap...det var en första uppdatering. Förhoppningsvis kommer bloggen fyllas av lite mindre nödvändigt vetande i takt med att min utbildning fortskrider.



Kommentarer
Postat av: Li

Skitkul att du är tillbaka. :)

Men jag vill veta hur din nollning varit med... för du har väl inte bangat den?

2009-08-30 @ 12:07:38
Postat av: Johanna

Haha, tur att någon tycker det iaf:)Nollningen har inte börjat än. På tisdag går startskottet...lovar att rapportera!

2009-08-30 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback