Bara vara


Ibland är det förbaskat skönt att sitta rätt uppochner och varken anstränga sinne eller kropp. Det är vad jag gör just nu. Har precis kollat på julkalendern. Har dock inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om den efter bara ett avsnitt. Nu har jag två avsnitt av Project Runway att titta på, lovely! Datorn får bli mitt sällskap en kväll som denna när Kärleken är ner i hamnen och jobbar.

Har egentligen lite disk att ta tag i också men, nej. Inte ikväll. Den får gotta till sig lite till;) Tisdag har i övrigt varit en bra dag med en ny kurs på schemat. Nu är det Hälsopedagogik som gäller fram till den 11 januari. Skola över jul?!, tänker ni kanske och ja, tyvärr är det så. Inget schemalagt över jul och nyår, men däremot en hemtenta och ett projektarbete som ska färdigställas.

Sedan vill jag passa på att tacka för alla röster jag fått i tävlingen så här långt! Inga ord kan beskriva hur mycket det betyder för mig. Vinner jag lovar jag att hålla en fest av något slag:)


Och för er som inte har röstat finns alla intruktioner om hur ni går till väga i inlägget
här nedanför! Tack på förhand:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback