Fredag


Äntligen fredag! Eller frÄdag som mina kära dalslänningar säger. Första gången på väldigt länge som jag inte väcks av en ilsken väckarklocka på morgonen. Helt underbart.

Vad en ledig dag som denna har att erbjuda vet jag inte riktigt. Det enda inplanerade är väl egentligen att förinta diskmonstret som tornar upp sig bakom min rygg och att bänka sig framför "På spåret" ikväll. Idag är det inga mindre än Filip och Fredrik som är med, får inte missas!

Igår eftermiddag flängde jag runt till höger och vänster så ni får ursäkta för det glesa bloggandet. Var på julmys hos ingen mindre än
Ellie herself. Bara tjejer och en hel del suspekta pepparkaksfigurer...ja ni förstår ju själv att stämningen var på topp!

Hann även med att boka biljetter till Stockholm:D Så efter Paris hinner jag vara hemma en dag innan jag besöker min lilla solstråle i huvudstaden. Skulle vilja snabbspola förbi julen (och mellandagsrean också för den delen) och sätta mig på planet till Paris redan imorgon. Men den som väntar på något gott...


Bild lånad av kvällens värdinna. Och den svarta klumpen i hörnet är jag själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback