Loser


"Jo förresten! Jag har inte fått tag på vinnaren av årets läsardesigntävling och jag vill inte publicera namnet innan jag fått tag på personen i fråga. Så ni får hålla er ett litet tag till!"

Detta går att läsa på ELLEs galablogg och här har det minsann inte ringt så jag har alltså INTE vunnit. Blääääää. Lovade mig själv att inte bli bitter, men det gick sådär med att hålla det löftet.

Har faktiskt varit lite kreativ idag också. Har målat sådana grymt pedagogiska planscher över frukt och grönsaker så det är inte klokt, haha. Har verkligen försökt måla så enkelt som bara är möjligt. Bäst för förskolekidsen att de ser vad det föreställer också annars blir jag ännu mer bitter!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback