Mordstan


Ja, jag fortsätter dagen i dödens tecken höll jag på att säga. Nej usch, det lät hemskt. Men Göteborgs största köpcentrum, Nordstan, borde i denna shoppinghysteri som råder nu istället gå under namnet Mordstan. Just för att man får lite lätt dödsångest varje gång man ska knô sig in där med armbågarna före.

Idag blev det lite shopping inför nyår. "Nyår?! Det är ju långt kvar", tänker ni. Nixpix, inte när man jobbar f r o m imorgon tills dess att planet till Paris lyfter. Så nu är nyårspjucksen och diverse skönhetsartiklar inhandlat. Velpotta som jag är var jag tvungen att köpa hem båda paren jag provade i affären för jag inte kunde bestämma mig. Thank you God för öppet köp!;) Men nu har jag bestämt mig för dem
här. Tror jag. Hittar jag några snygga skor från Acne eller Whyred imorgon på lunchrasten så är det väl inte helt omöjligt att de får följa med hem...

Till sist vill jag tacka Ellie, Maria och Vera för en förträfflig trevlig fika i eftermiddags! Den gjorde att all dödsångest som Mordstan hade framkallat försvann på studs.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback