Onsdag


Har varit en bra dag idag även om jag stundtals dött av tristess då jag har jobbat, och butiken har inte varit smockade med kunder direkt. Förhoppningsvis har folk varit vettiga nog att njuta av det fantastiska vädret istället!

Direkt efter jobbet blev det tapaskväll på Mañana Majorna så nu sitter jag här mätt och belåten och funderar på om jag ska krypa till kojs eller ej. Hatar ju att gå och lägga mig i en tom säng. Fast sitter jag uppe för länge kommer jag vara ett ras på jobbet imorgon...hmm, dessa ständiga i-landsproblem!;)

Efter det att jag går från jobbet imorgon är jag ledig till på måndag:D Har visserligen lite saker inbokade, men bara trevligheter. Bortsett från akupunkturen kl. 9 på fredag morgon då, ouch. Söndagen kanske itne blir så trevlig heller, beror lite på hur kul det blir på lördagen när det vankas julfest med jobbet, hehe.


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback