Segstartad


Gäääääsp! Får man lov att vara så här seg på morgonen? Ja det får man nog. Det är ju trots allt lördag. Frukosten är uppäten, tvätten är upphämtad från torkrummet och jag har även bläddrat igenom GP och tagit del av allt elände i världen. En misslyckad klimatkongress och nedläggning av SAAB Automobile, muntert.

Idag blir det både barnkalas och julkonsert. Mycket mys och mycket gott att äta med andra ord. Precis som det ska vara i juletider! Så snart ska jag bege mig ut i solskenet och huttra lite. Termometern visar på -10 grader här i Götet.


Jag önskar mina läsare en trevlig helg och hoppas på att ni inte blir manglade där ute i julhandeln!


Kommentarer
Postat av: Cissi uppe i norr ;)

här var det minsann -16 vid den tiden imorse! uaäääh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback