Vill inte.


Jag tror bestämt att jag har kommit i trotsåldern, igen. Jag vill inte gå i skolan och jag vill absolut inte träna! Hela min kropp totalvägrar. Idag var till och med gymkläderna med till skolan just för att jag skulle släpa mig dit. Men inte då...halvvägs i i föreläsningen blev jag illamående och fick ont i magen. "Fine, jag tar gymmet efter lunch istället", tänkte jag. Efter lunch protesterade min kropp ytterligare. Näsblod...precis vad jag behövde, not!

En lottovinst och ett stort syrum som man kunde bosätta sig i däremot. Det är precis vad jag vill ha just nu! Och lite solsken hade inte suttit fel det heller.




Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med! jag vill också ha ett stort syrum! slippa sitta i vardagsrummet o skräpa ner!!



Hoppas du hittar motivationen snart:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback