Vrooooom!


Woho! Idag har jag fått köra bil för första gången på väldigt länge. För er som inte känner mig kan jag berätta att köra bil är bland det roligaste jag vet. Fort ska det gå. Ingen snigelkörning här inte;)

Idag har jag varit med vår lilla projektgrupp och besökt en förskola i Stenungsund för att göra en målgruppsanalys. De var väldigt snälla och goa och innan vi gick därifrån fick en tjock bunt med teckningar som de hade målat åt oss. Smälte inte alls, nejnej...

Har även hunnit med storshopping på ICA Maxi så nu är skafferiet, kylen och frysen fullproppat. Mycket trevligt. Imorgon har jag bara föreläsning mellan kl 10-12, sedan blir det nog lussebak här hemma!


Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback