Lunchpaus


Fast egentligen tar jag inte paus från något, möjligtvis en liten paus i TV-tittandet. Är helt otroligt ofokuserad på att plugga idag. Gjorde ett litet försök men det gick väl sådär. Min hjärna är fortfarande inbäddad i snor så tankeverksamheten är inte vad den borde vara.

Måste dock röra på fläsket snart för kl 14 har jag en fika i Haga. Kl. 15 ska jag möta Kärleken för att en timme senare ska vi på hårmodellscasting. Tänkte jag skulle slippa pröjsa ett besök hos frisören den här månaden. 600 kr är trots allt ganska mycket pengar när man är arbetslös/student:(  Och studiebidraget verkar visst dröja till nästa vecka. D v s samma vecka som kursen slutar! Återigen har CSN bevisat hur snabbt de jobbar...not!

 
Status: vill bara bli frisk och snorfri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback