Menlösa måndag


Idag har jag verkligen försökt plugga, men inget fastnar! Det har gått åt skogen kan man säga...det märks verkligen att jag inte har pluggat teoretiska ämnen på vääääldigt länge. Snart har det gått 3 år sedan studenten, hjälp! Tiden går sannerligen alldeles för fort.

Men helt menslös har inte dagen varit. Kärleken väckte mig nämligen kl 06.30 och fick med mig till gymmet(!). Och så fick jag gjort lite ärenden på stan. För det är ju som bekant alla hjärtans-dag på lördag och tills dess måste jag pyssla lite;)

På eftermiddagen fick vi även klämt in en liten promenix, men imorgon blir det vilodag. På onsdag däremot...då är det dags för bodypump. Eller "skivstång" som det kallas på Friskis, haha. Kommer antagligen skämma ut mig något fruktansvärt med mina klena armar, menmen. Någon gång ska vara den först eller hur?

Gårdagen innefattade ett gymbesök den också. Och en kombinerad brunch och födelsedagskalas ute på Hisingen, mycket trevligt:) Så mycket mer hade inte söndagen att erbjuda.

Nu måste jag verkligen ta tag i mina studier. Har slutprov på naturkunskapskursen på fredag så jag måste repetera hela boken och i matteboken har jag 30 sidor att avverka+en inlämningsuppgift. Som sagt...är inte sååå sugen på att plugga till hösten.


Status: vill ha fredag eftermiddag nu, nu, nu!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Kör 2,5 kg på biceps, triceps och axlar. Å 5 kg på ben och rygg...så ska du nog kunna gå dagen efter;)

Love/Ellie

Postat av: Johanna

Thanks love, men du blev sågad av min PT är hemma;) Tar trots allt 20 kg i bänkpress så lite tyngre ska jag nog klara;P

2009-02-10 @ 18:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback