Pump it


Sådär ja..då har man avverkat sitt livs första bodypump-pass:) Kände mig minst sagt bortkommen blanda alla spänstiga typer, men det ändå helt ok. Tur det med tanke på att nästa pass är inbokat redan på fredag!

Även studierna har gott hyfsat idag. Kan bero lite på att Kärleken lånade med sig min laptop till skolan. Det är ju löjligt hur beroende man kan bli av nätet:/ Usch och fy...En liten lunchdejt på Pasta etc. har jag också hunnit med:)

Helgen är inte långt borta nu och imorgon är det jag som placerar min söta (?) rumpa i frisörstolen. Ska bli grymt gött att klippa sig för just nu är luggen bara ett enda stort okontrollerat burr. Inte snyggt någonstans. Och snygg måste jag ju vara när jag ska på modevisningsmingel på fredag. Känns som jag glömt bort hur man umgås med folk efter de senaste veckornas sjukdom och plugg. Men jag har ju med mig SSS (SuperSocialaSusana) så det löser sig nog;)


Status: undrar om man kan med och lägga sig innan kl 21 en vardagkväll?




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Heej!



Jag tränar på Västra hamngatan =)

Men jag är även och tränar i Johanneberg ibland också! Var tränar du??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback