Dimman är borta

Delad glädje är dubbel glädje var ett uttryck som jag fick lära mig i tidig ålder. Men med åren (låter som jag är typ 40 bast;P) har jag insett att alla sinnesstämningar är lättare att ta itu med när man är två. T o m bakfylla. Detta var något vi, Kärleken och jag fick erfara igår då vi befann oss i ett närmast komaliknade tillstånd större delen av dagen. Vi mådde som vi förtjänade...och mer därtill.

Trots detta hade vi arbete som väntade på oss i Fiskehamnen. Fast dit kom vi inte förrän kl. 16.30...Vi kom innanför lägenhetsdörren starx efter kl 20 och då var det ingen tvekan om vad som gällde, MAT! Så efter en dusch och en välbehövlig 150 grammare med  ost och pommes slocknade vi som två små barn.

Idag var dimman tack och lov helt borta. Nu har jag bara en förkylning kvar att tampas med. Hur det nu är möjligt att vara förkyld i över två veckor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback