VG+

Är just nu väldigt nöjd för jag fick precis reda på betyget på min labrapport, VG+:) Får hoppas att slutbetyget blir detsamma. Har även fått mitt först nummer av ELLE på posten idag och imorgon kommer jag få mina CSN-pengar insatta på kontot.
En helt OK torsdag med andra ord.

Idag är också 8 månader sedan jag blev göteborgare och sambo med Kärleken. Bodde visserligen i egen lägenhet i två månader men de räknas knappt för vi sov ändå ihop varje natt och umgicks på våran lediga tid;)
Inte illa att ha varit sambo i 8 månader när man inte ens varit ihop i ett år eller hur?

Nä, nu ska jag kika lite i ELLE innan jag tar mig an disken, och matten...Längtar tills nästa vecka då det är sista veckan på naturkunskapen:D Och så kommer jag förhoppningsvis vara tillräckligt frisk för att gå till gymmet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback