Lunchdejt på hög höjd





Veckans andra lunchdejt ägde rum i Guldhedstornet där Sus nyligen flyttat in. En superfräsch liten studentlägenhet, men smakar det så kostar det! Det bjöds i alla fall på en mycket smarrig pasta (inte för att mina smaklökar känner så mycket just nu, men ändå;)).

Efter det blev det en sväng till gamla jobbet med skräckblandad förtjusning. Saknar såklart alla goa arbetskamrater men stället i sig ger mig rysningar, brrr...Fast snart är en ny inkomstkälla ett måste om min ekonomi inte ska drabbas. Har lite hemliga planer, men vi får se ifall jag vågar slå slag i saken.

Dagens mest otippade händelse måste vara när jag stötte på min barndomskompis Li vid Vasaplatsen. Visade sig att hon var på ett litet besök från Sthlm:) Helt galet att jag har känt henne i 19 år nu. Tiden går alldeles för fort!

Nu måste jag verkligen plugga lite...sannolikhetslära, here I come!


Status: motvillig student



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback