Vad hände?


Allt som inte skulle hända! På fredagkväll var jag ändå hyfsat ladda inför lördagen. Dagen skulle inledas med ett par timmar i Fiskehamnen för att tjäna lite cash och efter det skulle jag gå lite på stan. Efter en liten shoppingtur skulle jag komma hem, käka middag och göra mig i ordning innan jag traskade ner till kvällens första stopp, Karls inflyttningsfest. Ett par timmar efter det skulle jag möta upp blondinerna och dansa loss! Så här blev det;

Vaknade av väckarklockan kl 8 efter att ha sovit extremt dåligt. Släpade mig upp bara för att en kvart senare få ett SMS där jag får veta att jag kan komma en timme senare till hamnen för deras tidsplanering hade spruckit. Tänkte att farligt kan det väl ändå inte vara och var där 40 min senare än var det var sagt. Börjar med att skära mig i två fingrar och dessutom stå närmast sysslolös i två timmar.

Fem timmar senare stod jag fortfarande på samma ställe och skrapade laxben med djävulsk mensvärk och en förkylning som inte ville ge med sig. Var tvungen att åka hem till en varm dusch och två Panodil innan jag svimmade av smärta och hunger och Kärleken fick göra det sista+städa upp efter mig (skäms). Som ni förstår var partyhumöret som bortblåst vid det här laget! Min extremt uppsvällda mage och pissiga humör gjorde inte det hela bättre så jag det slutade med att jag ställde in allt vad party hette och sjönk ner i soffan istället.



Tur att man har någon att dela de där ofrivilliga hemmakvällarna med:)
Faktum är att just idag har vi varit ihop i 11 månader, tack älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback