Vattenballong


Vad har jordens kvinnor gjort
för att förtjäna att en vecka i varje månad gå runt och läcka blod, ha magsmärtor och ett humör som en bergochdalbana? Sedan är det såklart väldigt individuellt hur jobbig denna period är, men jag måste ha varit en ond människa i ett tidigare liv för förutom redan nämnda "symptom" sväller jag upp likt en vattenballong. Skulle nästa behövt två garderober beroende på vilken period man befinner sig i. Åtminstone när det kommer till BHar...
Tur i oturen ska väl nämnas är att Kärleken i alla fall inte har något emot denna "förvandling";) Bortsett från humöret då...

Menmen...bara att bita i det sura äpplet och inse att någon där uppe tyckte jag var mer lämpad som kvinna än man. Hade i alla fall en mycket trevlig lördagskväll! Den inleddes på Cheers redan vid femsnåret för att sedan fortsätta i Majorna på en hemmafest. Men rastlösa (och fortfarande nykära) Johanna kunde ju såklart inte sitta still så kl 22.30 var det jag som begav mig in till stan för att möte upp Kärleken och co. Och även om sällskapet var mycket trevlig konstaterad jag ganska snabbt att jag med min fjuttiga 21 år, stuprör och kortklippt hår skiljde mig avsevärt från restan av Excet's 25+ i coctailklänning och böljande lockar.

Men all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet, eller hur var det?;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback