Hurtbullar


Ingen vila ingen ro. Klockan 07.30 bestämde sig Kärleken för att jag inte fick sova längre för han hade minsann vaknat redan kl 06.45 och var uttråkad. Så det var bara att gnugga sömnen ur ögonen och...nej, inget snusk! Vi gick morgonpromenad innan frukost och innan solen stekte allt för mycket.

Självklart har även några timmar spenderats ute på gräsmattan. Vill ju inte se ut som ett spöke när bikinin åker på nästa tisdag. Synd bara att man blir så jäkla slö i värmen. Men efter en liten tupplur efter lunch återfick vi lite energi så då bar det av till gymmet. Tror knappast att jag kommer komma upp ur sängen smärtfritt imorgon...

...men jag har inget val. För kl. 09.00 skall jag vara på Arbetsförmedlingen, blääää. Brukar aldrig gå därifrån med ro i sinnet. Men efter det skall jag bänka mig hos frisören så förhoppningsvis blir jag på bättre humör hyfsat snabbt igen. Får se om hon kan få någon ordning på mitt hår nu när jag skall spara ut till min page igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback