Tack för mig


Av statistiken att dömma så var ni faktiskt några där ute som förväntade sig ett blogginlägg samma dag som jag landat i Sverige igen. Tji fick ni.

Nu sitter jag hemma hos päronen i Stenungsund med Kärleken och ute öser regnet ner. Senare idag bär det av ut till Dyrön där pappsen paxat bästa båtplatsen:) Hård konkurrens här på Västkusten...

Under veckan som gått har jag legat och funderat lite i solstolen och kommit fram till att lägga ner bloggen. Åtminstone tills jag har något vettigt att skriva om, fått ordning på mina tankar och på mitt liv. Och med tanke på den mikroskopiska läsarkretsen jag har tror jag ingen direkt kommer få några bestående men. Annars finns det ju faktiskt något modernt som kallas mobiltelefon nuförtiden...så om ni vill veta hur jag mår, vad jag gör eller om jag har en stund över. Ring.


THE END

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Nooooooooo!!!



:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback