The botten is nådd?


Har visserligen haft en förträfflig lördag med födelsedagsfirande ute på Hisingen men bortsett från det har den här veckan inte varit särskilt kul varken på det ytliga eller själsliga planet.

Började med att få håret förstört av en disträ frisör (ångrar bittert att jag lämnade Björn Axén och ska inte gör om samma misstag). Sedan har det inte blivit så mycket träning jag önskat och igår fick jag beskedet att jag inte kommit in på Handelsakademin. Som grädde på moset är min gammelmoster döende i cancer och jag käkar medicin vars biverkningar är bland andra finnar och viktökning. Precis vad mitt självförtroende behövde lagom till bikinipremiären.


Lämnar nog bloggen åt sitt öde tills det att jag kommer hem från Kroatien.
Är inte riktigt på humör så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback