Fashion Friday




Igår damp ELLE ner genom brevinkastet och idag var det dags för GLAMOUR:) Inte helt fel...och om en liten stund har jag även tillgång till Americas Next Top Model, cycle 12. Ännu bättre!

Tredje gången gillt heter det ju och idag hittade jag dem äntligen! Ett par nya skor som jag kan möta våren i...och min näsa för att nosa rätt på de riktiga godbitarna bland de lite mindre fina reavarorna verkar fortfarande intakt:) Stövlarna nedan kostade mig endast 499 riksdaler. Inte illa med tanke på att ordinarie pris har varit 1499 kr. Dessutom påminner de lite om stövlarna som ingick i Acnes höstkollektion med en prislapp på 3500 kr. Kort och gott, jag är supernöjd!



Dagens kap ersätter...



...dem här. Så ja, detta var en nödvändig investering!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback