Sömnlös i Johanneberg


Likheten är slående. Synd bara att jag inte är lika trött som grisen verkar vara.

Brukar aldrig har svårt för att somna, men ikväll verkar det stört omöjligt. Kan visserligen bero på att jag sov nästan 13 timmar natten tills idag, haha. Det, eller att jag har för mycket tankar som snurrar runt i huvudet...mestadels positiva tankar för ovanlighetens skull. Hur jag ska gå till väga när jag ska sy mig en sommarklänning av det där tyget jag köpte på "Skroten" för några månader sen. Har åtminstone kommit fram till en modell nu, tror jag...

Planeringsfreak som jag är har jag även börjat tänka på Kroatienresan trots att det är en och halv vecka kvar. Växla pengar, slutspurt med träningen (bikiniångest? JA), sola solarium några enstaka gånger för att inte blända folk, epilera (AJ!) och slutligen vad som ska packas ner i resväskan. Inte för att jag har någon enorm garderob att välja från, men ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback