Man ska hålla vad man lovar...



...sådär, nu har jag redovisat vad jag pysslat med det senaste. Tänk vad man kan åstadkomma när man har lite tid till övers. Nu ska det bara läggas på lådan också. Hur jag ska paketera det däremot är en annan femma.

Idag har det varit tårtkalas på Eklandagatan. För imorgon är ju ingen vanlig dag för då det ju någons födelsedag;) Åt en helt gudomlig middag på Bpmbay Palace innan gästerna anlände. Dessutom hade mina päron med sig lite heminredning som jag har ärvt efter min gammelmoster. Både tavlan och lampetterna har tillverkats av hennes man. Snacka om pilligt. Men förbannat snyggt. Så nu känns lägenheten genast lite mer ombonad.

"Vilka vuxna möbler vi har", tyckte Kärleken. Jag är beredd att hålla med.

 

 


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Gah. Plagget är to fucking die for!

Good job, kakan! :)



Pussar!

Postat av: Joche

Det ser supersnyggt ut, håller tummarna för dej:)

2009-11-15 @ 21:04:10
Postat av: Johanna

tack snälla ni, vad glad jag blir:D

2009-11-15 @ 21:17:06
URL: http://onodigtvetande.blogg.se/
Postat av: Louise

Oj har du sytt upp hela klänningen själv? =) I verklig skala.



Riktigt snyggt, nu får jag något att konkurrera med, hehe. Lycka till, men inte för mycket! =)

2009-11-25 @ 15:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback