En ovanligt bra lördag


Idag har jag, hör och häpna, jobbat! Det var inte igår. Men det gick galant så de frågade ifall jag ville jobba imorgon också. Så det blir jobb i dagarna tre för på måndag är det dags igen.

Så nu börjar det bli tight med tid för hemtentorna som ska vara inne på fredag! Men jag har bara mig själv att skylla... Följer Kärlekens råd;

"Gör dem bara, de kan vara så dåliga att du skäms när du lämnar in dem. Bara du får godkänt."

Idag är ingen vanlig dag heller, för idag är det Kärlekens födelsedag. Bokade ett bord på
Hos Pelle för två veckor sedan för att vara säker på att få plats. Klockan 17.30 slog vi oss ner och vi blev inte besvikna! Har nog aldrig ätit så god mat. Alla sju rätterna var superba. Och det var värt varenda liten krona...rekommenderas varmt om ni känner för att skämma bort er själva eller någon ni tycker om!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback