En udda typ


Så var man hemma igen efter en eftermiddag/kväll/natt av festligheter...En av de planerade festerna hanns inte med så det blev "bara" förförfest, förfest och fest. Men det var fullt tillräckligt för nu är jag så trött att ögonen går i kors.

En fantastiskt bra lördag måste jag säga. Hela sällskapet på 60-års kalaset utbringade en skål när jag skulle gå (och inte för att jag lämnade lokalen utanför min insats under kvällen;)). Därefter följde en förfest hos Helena där jag fick reda på att min första intryck vid skolstart hos de tre damerna var bland andra; estet, udda, speciell och "hon med egen stil". Tar det som en komplimang:) För hur kul är det att bli bortglömd och en i mängden?

Även lite dramatik hanns med under kvällen . Britta lyckades med konststycket att glöma sin väska på spårvagnen, men som tur var tog en snäll människa hand om den så hon fick tillbaka ganska snart. Men förstaplatsen knep nog ändå bruden som lyckades sätta eld på sitt eget hår (!) under festen i Majorna.

Åtta timmar efter det att första glaset blivit uppdrucket, runt midnatt med andra ord, försvann min ork och jag hoppade på första bästa spårvagn hem. Nu blir det en välbehövlig skönhetssömn i några timmar för senare idag är det jag som måste renskriva delar av rapporten. När den är ur världen blir det party, igen!


God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback