Finally!


Hallelujah, hallelujah, hallelujaaaaaaaaah! Nej, jag har inte gått med i någon gospelkör. Jag har suttit i sju timmar på en stenhård stol och skrivit klart hemtenta nr. 2. Känns så fruktansvärt bra så det går inte att beskriva! Ännu bättre tycker min lilla (nåja) rumpa om att få sitta i en mjuk soffa nu.

Imorgon blir det lite mer fakirfasoner för då är det dags för akupunktur igen. Efter förra besöket gick jag runt med suspekta små prickar på magen i flera dagar efteråt. Måste ju synas att man leker nåldyna då och då;)

Efter det ska jag utnyttja mina presentkort på Stadium var tanken. Nu när jag har fått hemtentorna ur vägen är det dags att ta tag i träningen igen. Har varit förskräckligt lat på den fronten de senaste veckorna, fy skäms...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback