It's a deal!


Idag skrev jag på anställningsbeviset som ger mig titeln "butikssäljare". Extra timmar lite här och var till att börja med, men över jul hoppas jag på mer:) Och till våren ska en tjej antagligen börja plugga så då vet jag någon som gärna tar över hennes heltidstjänst! Så nu kommer jag bli Kungsbackapendeln ut till Freeport trogen ett tag framöver. Vill ni komma och hälsa på så kommer jag jobba för det
här företaget. Tror bestämt att någon måste rensa garderoben för att få plats med framtida nyinköp...har redan sett några godbitar.

Nu måste jag dock byta fokus för nu har jag fyra dagar på mig att göra klar två hemtentor! Facebookförbud var det ja...ska se om jag pluggar bättre om jag bosätter mig på Pedagogen den kommande veckan. Inte lika många frestelser där;)


Det var allt för mig för tillfället, är så trött så ögonen går i kors. På återseende!





Kommentarer
Postat av: Cissi

Nice! Congratulations! :D

Postat av: Cissi

Nice! Congratulations! :D

2009-11-09 @ 22:44:57
URL: http://cissinilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback