Ny energi


Efter över 10 timmars sömn är jag nu människa igen. Grannens höga partymusik till trots somnade både Kärleken och jag på mindre än 5 minuter och vaknade utvilade till solsken. Inget pjåkigt adventsväder måste jag säga:)

Nu ska jag ta tag i allt det där jag inte hann igår eftersom jag åkte på jobb. Diska, dammsuga och städa toaletten. Sedan blir det nog en liten sväng på stan innan min projektarbetsgrupp (en del av den i alla fall) kommer hit på adventsfika medan vi går igenom morgondagens presentation. Klockan 12 imorgon har jag ytterligare 15 friska högskolepoäng! Om jag klarat hemtentorna vill säga...


Good bye "Introduktion tll fysisk aktivitet och kost ur ett hälsoperspektiv",
hello "Hälsopedagogik"!


Dagens i-landsproblem: Jag blir fortfarande inte insläppt på Facebook! Vad har jag gjort för ont?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback