Räkneverk


Idag har jag inventerat stora delar av lagret på jobbet. Efter nästan åtta timmars konstant räknande kanske det inte är så konstigt att jag är lite seg i kolan. Segheten försvann däremot samtidigt som jag kom innanför dörren till en hemlagad monsterhamburgare som smakade underbart! Tack älskling:)

Lönehelg till trots ska jag ta det så lugnt imorgon så att klockorna nästan stannar. Tvätta, städa, ta fram adventsljustakarna, lämna in senaste skoinköpet för omklackning, gå till bibblan och bli kvitt den där förbaskat tråkiga boken vi använde oss av till projektarbetet för att sedan åka ut till Hisingen för att baka lussekatter och äta middag. Sparar allt krut till nästa helg när det är dags för julfest med jobbet! Vet redan nu att den bland annat kommer innefatta lite mingel och trerätters på
Familjen, smarrigt värre!

Nu när alla hissat intresseflaggan för detta blogginlägg tackar jag för mig och släcker snart sänglampan. Tvättiden startar nämligen redan kl. 8...nattinatti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback