Robotwalk


Nog för jag vet att mina benmuskler är näst intill obefintliga, men det här är ju ett skämt. Träningsvärken gör att jag idag inte gå normalt utan mest liknar en robot som hankar sig fram.

Å andra sidan känner jag mig fullt mänsklig för idag har jag alla bakissymtom man kan ha, samtidigt. Det märkliga är att jag inte druckit en droppe alkohol sen förra torsdagen så jag vet inte riktigt hur den ekvationen går ihop. Kanske håller jag på att bli sjuk, men det har jag verkligen inte tid med! Men det är väl som de säger; "Efter tjugo går det bara utför." Och med tanke på att jag passerat den gränsen med två år (på måndag) så borde jag hunnit åka utför en bit vid det här laget.

Nu blir det lite mat i magen innan jag ska packa upp de där spännande sakerna jag inhandlade på Panduro för någon timme sedan. Vad jag nu ska ha vit wellpapp, svart organzaband och en vit pappersask får ni klura på ett tag. Men bilder kommer så småningom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback