Ruskigt


Det här är nog det närmsta sommar och sol jag kommer idag.

 


Hallå?! Solen! Kom fram, kom fram vart du än är! Nog för att hela min garderob går i gråskala men det är ingen färg jag föredrar på himlen. Nej usch och fy. En höstpromenad i solskenet hade inte suttit fel.

Gårdagen gör sig påmind i fötterna idag. Fast hellre det än i huvudet. Måste ju tyda på att jag dansade mer än vad jag drack;) Och med en god frukost och en balja grönt te i magen ska nog orken komma tillbaka snart den också...skulle ljuga om jag sa att jag var pigg som en mört.

Värre är det med Kärleken som kom fortfarande ligger och sover. Fullt förståligt med tanke på vad klockan var när han trillade in i lägenheten. Tror inte han vill vakna på några timmar heller med tanke på vad han mumlade i sömnen förut;

"Livet är en pest."

Kommentarer
Postat av: Britta

Hahaha.. Va den så tidigt som nio? :P Men jag hitta till Helena jue. Herregud vilken kväll, tack för den! Sitter här och skrattar för mig själv när jag tänker på igår.

Postat av: Anonym

Speciell har Du alltid varit!!!

2009-11-22 @ 15:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback