Tom


Efter de här två dagarna med vansinnesplugg har det uppstått ett stort svart hål i mitt huvud. Eller ett vakuum snarare. Förhoppningsvis kommer det bara hålla i sig en kort period.

Dagen började med att jag kl.9 lade mig på en brits och fick 12 nålar instuckna i kroppen. Aj. Är fortfarande lite för mycket "duracellkanin", dvs jag blir aldrig riktigt trött och har svårt för att somna. Men det fixade hon förhoppningsvis till idag.

Sedan lämnade jag in de där dumma hemtentorna så nu slipper jag se dem i några veckor! Förhoppningsvis kommer det stå ett "G" på framsidan nästa gång vi ses. Hann även med att införskaffa ett par nya byxor till gymmet innan hemfärd som jag ska inviga om en liten stund var tanken:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback