Bortskämd


Jisses vad jag har skämt bort mig själv de två senaste dagarna. Igår blev det ansiktsbehandling (halvvägs genom kuren nu) och akupunktur (som gör gott, men inte är särskilt skönt). Och i morse när jag hade varit och handlat mat så slog jag en pling till frisören...och fick en tid 30 min senare! Så nu sitter jag här med nyfriserad nacke:)

Måste ju se städad ut inför finsittningen imorgon! Ska försöka knäppa några kort. Var till och med så duktig att jag lämnade in mina highheels för omklackning. För hur kul är det att klä upp sig när skorna ser ut som f*n? Inte alls.

För er som sitter och funderar på hur en student har råd med sådan här flärd kan jag tipsa er om
Elisabethskolan här i Gbg där jag gör mina ansiktsbehandling, mycket prisvärt! Akupunkturer har min mor mer eller mindre tvingat mig att gå på så där slipper jag faktiskt betala (ensambarn var det ja) och vill du ha en bra frisör utan att betala 600 kr kan jag rekommendera "Stand by"-tiderna på Salon Victor.


Tänk om man skulle ta och öppna de där böckerna som ligger här bredvid och bara skriker "öppna mig!"...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback