En tidmaskin tack!




Hoppas på ett snöbeklätt Paris den 30 december.

Nu är jag så förbannat trött på dessa dumma bacilluskerna som aldrig vill lämna mig i fred! Har inte varit på gymmet på säkert 3 veckor nu, och det både syns och känns! Vaknade feberfri i morse och traskade glatt (ok, en liten överdrift där kanske) till skolan. Skoldagen innefattade endast en föreläsning mellan kl 9.30-12, men lik förbaskat så höll jag på att somna. Och väl hemma kom huvudvärken på besök.

Hade någon erbjudit mig en resa in i framtiden just nu hade jag inte tackat nej. Hade direkt ställt i maskineriet på den 30 december kl.09.15. Det är nämligen då planet landar Charles de Gaulle. Hade även passat på att addera lite muskler, en strålande vinterhy och en ny, löjligt snygg, vintergarderob.


På torsdag får jag inte möjlighet tilll en resa i tiden. Däremot en ansiktbehandling, akupunktur och lite (eller mycket) kinesisk medicin. Alltid något!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback