Pluggpizza



Urk...pizza är ju egentligen den sämsta tänkbara maten när man pluggar. Blir man piggare? Inte direkt! Men å andra sidan har jag kolhydrater för att underhålla hjärnan hela kvällen, under tentan och långt in på onsdagskvällen:/

Börjar bli lite småstressad nu också. Måste verkligen läsa igenom alla anteckningar en gång till! Dum som jag var gick jag med på att följa med Kärleken ner på stan efter min lunchdejt med Cissi. Holmens herr startade nämligen sin stora rea idag. Så Kärleken kom hem några kronor fattigare (vågar inte skriva hur många;)), men med sig hem hade han en riktigt snygg blazer från Tiger. Så varför sitter jag framför datorn undrar du? Det undrar jag också! Kanske för att jag verkligen, verkligen inte vill plugga mer. "Men allt här i livet är inte roligt"...Nej jag vet det. Så därför skall jag nu sätta tänderna i det sura äpplet.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback