Sjukdom i dubbel bemärkelse


Håret på ända, temuggen i högsta hugg och tofflor. Check!

Kanske har mitt livs roligaste lördag idag, NOT! Ok, helt åt helskotta har den inte varit. Har fått både mat och kärlek i överflöd. Men febertermometern visar liiite för mycket för att jag ska kunna känna mig på topp. Så nu sitter jag här i min ensamhet medan Kärleken är iväg och firar Geologins dag (jajjemän, det finns en sådan också) med sina klasskompisar och dricker öl på Cheers.

En stor fördel med att jag inte kunnat lämna lägenheten idag är att jag äntligen fått tummen ur och verkligen pluggat. Passande nog var det sjukdomsteorier som skulle studeras. Så nu räcker det med sjukdom för min del! Imorgon skall jag (om febern har försvunnit) äta den omtalade brunchen på Incontro med min mor och Kärleken för att sedan gå och se "Flickan" på Biopalatset. En myspys söndag helt enkelt. Envisas febern med att hänga kvar blir det något helt annat..då ska jag sätta tänderna i Socialstyrelsen folkhälsorapport från 2009. Tror plugghästen inom mig börjar vakna till liv efter några år i koma.


Undrar om det verkligen kan vara möjligt? Nu? Redan? Nej det kan det väl inte...eller?!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback