Segt


Nej, kvartersvärden har inte hört av sig idag heller angående visningen. Ska ringa och tjata på honom imorgon för snart är det fredag och då vill Bostadsbolaget veta om jag vill ha lägenheten eller ej. Ska jag bo i en skokartong vill jag banne mig se skokartongen först.

Igår spenderades sista natten i Guldhedstornet och nu ska jag snart lägga mitt huvud på en kudde i Kållered. Sedan blir det två nätter i en soffa i Mölndal innan jag landar i mitt egna lilla bo på lördag kväll efter jobbet. Hur jag nu ska komma överens med en 80 cm bred (smal) loftsäng. Får införskaffa ett par handbojor så jag kan låsa fast mig själv i sängstommen för att undvika fallolyckor.



Johanna is: ska införa "egokvällar" i sitt blivande singelhushåll med levande ljus, ansiktsmask och fransk musik ur högtalarna. Girls only. Säg till om det är någon som vill joina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback