Upp och ner, ner och upp


Det som varit så självklart i över två år är nu ett minne blott. Något som minst sagt påverkar psyket. Varje dag är som en bergochdalbana, med fler dalar än toppar. Drömmarna blir bara konstigare och konstigare för varje natt och ingen morgon är den andra lik. Men förändringar är nödvändiga för att livet ska gå vidare ibland, eller? Jo i det här fallet var det faktiskt nödvändigt även om det stundtals känns j*vligt jobbigt.

Största stressmomentet just nu är att hitta en egen bostad. Som tur är har jag alla mina underbara vänner som erbjuder mig en sovplats, ni är riktiga guldklimpar allihopa! Men ikväll får ni hålla tummarna gott folk för då ska jag på lägenhetsvisning. Blir den min har jag åtminstone bostad juni-augusti...hoppas, hoppas.


Johanna is: "Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns några lätta svar." -Nalle Puh. Så sant, så sant.


Kommentarer
Postat av: guldklimp-Cissi

Den sistnämnda meningen har vi fått höra ett X antal ggr i den hälsopsykologin också... så sant, så sant.

Postat av: Mamma

Håller tummar och tår. Tankens kraft...

2010-04-20 @ 20:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback